Skolan dödar mig.

Jag måste bara få skriva om hur mycket jag längtar till sommarlovet. Det är bara 16 skoldagar kvar. Men har typ 148 grejer att göra. Det är nationella, grupparbeten, prov, inlämningar, analyser. Jag pallar inte mer ge mig bara lov.
Just nu sitter jag och pluggar spanksa, jag vill ha ett A, fast det känns omöjligt för då måste jag ha rätt i alla delar, lyssna, läsa, skriva, tala. Försöker ska göra mitt bästa men ska iallafall få ett C. KÄMPA! Behöver också plugga till matteprovet i geometri imorgon, men fattar nada så skiter i det. Vi får se hur jag lyckas, jag har gjort det jag fatta. Jag tänker att om jag bara gör allt jag måste göra så blir jag klar, och jag kan gå ut första ring. 
 
 
Men nu ska jag plugga vidare.
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0