Praktik

Hejsan.
Två veckor fram över har jag praktik på en förskola i södertälje. Än så länge har det går bra, dock gick jag hem igår pga fick ont i huvudet och började må jätte illa. Men idag mår jag bra. Jag är på avdelningen för de minsta barnen och idag har vi bara ett barn här, för alla andra är sjuka. Det leder till att jag kan gå iväg och göra mina praktik uppgift. Vilket är as bra.

Jag har världen softaste dagar går mellan 8 och 2 så jag har massa tid till att träna och plugga efter dessa dagar vilket känns bra.

Juste jag glömde säga att jag bor hos min farmor under den här tiden, för att förskolan ligger 4 minuter bort från henne :D Så behöver inte gå upp så tidigt heller.

kram
Irre
p.s
wtf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0