Nationella tal.

HEJSAN!
Sitter här på svenskalektionen och vi ska börja med att förbereda våra tal inför nationella. Våra ämnen är olika världar.
Jag tror jag ska välja disney världen.... hehe lite töntigt kanske men det är något jag gillar och kan mycket om. Fast vet inte om det blir så. En sak jag vet är att jag ska få A på det här talet för fick C på mitt förra som vi hade i börjar av förra terminen.
Som de flesta vet är att hålla tal min favorit grej i skolan det är det jag är bäst på. Så ska lägga ner mycket på det här.

Haha ja nu vet ni vad jag gör, vad gör ni?
Kram
Irre
 

Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Jag tänkte oxå ta disney o:
inte bestämt mig än dock :/
as svårt ju

2014-03-28 @ 14:09:19
URL: http://elizzzofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0