Ny frisyr och nya kläder.

Hej dagen har varit smockad med saker som behövds göras. Först gick jag till banken för att sätta in pengar och föra över pengar till min mor, jag ska ju till Göteborg nästa helg :D Sedan gick jag och bokade klipptid. Det fanns dock ingen före klockan 4:ra så jag och mamma gick runt på stan och kollade kläder, vi fikade även. Mamma frågade om de inte behövde någon som skulle kunna jobba där i sommar (på cafet alltså). Vilket de verkligen behövde de bad mig att komma imorgon och lämna in CV. När vi kollat klart kläder gick jag hem och chilla typ sen var klockan 4:ra så jag gick till frisören och klippte av typ 15 cm. När jag klippt mig så gick jag hem och cyklade jag mot gymmet. Efter träningen åkte jag hem och städa mitt rum och nu sitter jag här.
 
Har mina ny kläder på mig här, dock köpte jag mer saker men orkar inte visa ;)
Ni kanske inte ser att mitt hår är jätte kort män jänför med detta 
 
Jag är super nöjdmed hur jag klippte mig :D
Kram
Irre
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0