Mitt hjärta blöder.

Dagen har varit bra men mest har jag haft ånget. 
Imorgon kommer Ed till Sverige, eller han landade för typ en timme sen men imorgon har han en privat konsert någonstans i stockholm.
Det ända sättet att kunna gå på de var att vinna biljetter, jag var med i varenda jävla fucking skit tävling men vann inte.
Jag vill gå det med hela min kropp. Skulle göra vad som hels för att bara få veta vart han spelar så jag kan vänta utanför iallafall. Dock är jag den ända av mina vänner som är ett en super fan av Ed, alla diggar honom, men inte på samma sätt som jag. Har gråtit ganska mycket över detta om jagska säga sanningen, och de senaste nätterna har han varit med i alla mina drömmar (creepy). Förstår inte varför jag blir såhär, det är ju trotts allt bara en Idol. Antar att jag verkligen har conectat med hans musik. Så om någon har en biljett tills imorgon skulle jag göraallt för att få den.
 
Den här videon fick mig att stört böla eftersom att tanken på att jag kunde varit en av dom imorgon kväll.
 
Till alla mina klasskamrater imorgon kommer va en hård dag, bli inte rädda om jag börjar böla mitt på lektionerna. 
m.v.h
en ostabil Irre. 
 
p.s
SOM PLÅSTER PÅ MINA SÅR ÅKTE JAG TILL FRISKIS OCH TRÄNADE SKITEN UR MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0