Göteborg

Helgen spenderad jag i Göteborg med väldens bästa Eliz och hennes kille Dogge och min fina Adam. Helgen hade awesome times men också några inte lika awesome. En awesome sida var att Adam vann en as stor minion åt mig. Något som var mindre awesome var att Eliz och dogge ville gå och kolla på fotbolls VM som skulle visas på Liseberg (dock var det ingen så de kom tillbaka till oss). När det kom tillbaka blev det genast awesome igen. 
Dock tog jag knappt några bilder vilket jag ångrar idag hehe. Det är lätt att vara efterklok ;)
 
Hotelet vi bodde på var nice tycker jag eftersom att vi hade havs utsikt och frukosten var god. Dock var deras trerätters inte bra alls. Maten var inte god. Hotelet låg 50 min bort från själva city så det var lite jobbigt, men det funkade bra ändå för det gick bussar dit. 
 
 
Nu har jag berättat lite så
Kram
Irre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0