3 mil

Hej är påväg hem till Adam just nu. Dagen har varit awesome! Först jobbade jag mellan 8 och 14:30. Efter det kom Adam till mig och vi fixade pastasallad, för vi skulle möte Linnea och Micke på Yngern(badstrand). Det är 1,5 mil att cykla dit så det tog oss ca en och en halv h att cykla dit. Dock när vi kom dit så var inte Linnea och Micke där så vi ringde dem och de var hemma. De trodde vi skulle möta dem i Järna... Så vi fick vänta på dom, dock fock dom skjut så det tog bara 15 minuter.Weehåå!

När vi varit på stranden ett tag hittade vi en flotte som vi lånade en stund, det var awesome! När Linnea och Micke hade dragit så drog vi med och då var det 1,5 mil till att cykla.

Påvägen hem hittade vi en rävunge som inte ville gå ifrån vägen, så Adam och jag försökte skrämma iväg den, men den var inte rädd. Den kom bara närmare oss. Det var fett coolt har aldrig sett en räv på nära håll. Efter ett par försök så cyklade vi vidare. Väl hemma så var jag död i både rumpa och ben. Men det var inte så konstigt efter 3 mils cyklande.









Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0