Nu står vi här men vi är bara vänner.

Hej du ända läsare som läser här haha ;)
JAg kan ju bara säga att jag glömt bort min blogg helt och hållet haha...
Men just nu sitter jag i skolan och har håltimme jag börjar halv 2 och då har jag spanska prov, har inte övat någon men känner mig ganska lung ändå för det är bara lyssna och läsa idag.
Jag har haft matteprov idag och en redovisning i pedagogiskt ledarskap så den här dagen har jag bara "levererat".
 
För övrigt så mår jag bra och livet flyter på igår sov Sara hos mig och natten innan det sov jag hos henne Pea och Åsa var ockå där :D
 Det var as nice jag tycker det är så coolt att vi känt varandra sen 1:an och att vi fortfarande hänger ihop även om det har varit uppehåll ett antal å. <3
 nu ska jag plugga vidare :D
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0