Same love.

Hej jag har inte bloggat för min design har tråkat ut mig och bilderna på min header är gamla, ser knappt ut så längre.Behöver någon som kan hjälpa mig ändra den. Jag har gjort en header men vet inte hur man får dit den :c
 
Tänkte iallafall berätta lite om min helg :)
Jag har spenderat hela helgen med Adam :D Vi har lagat mat, kollat film, varit på hans träning (fotboll) osv det har varit sjuk nice :D Dock kittlade han mig så hårt att jag fick blåmärken på revbenen haha...Mina revben är fortdarane ömma :(
 Fina vi är eller mwaha?
 
Nu ska jag kolla på solsidan med mina päron :D
Kram
Irre
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hellu!
Är ni tillsammnas? ;) Kram

Svar: Haha nää :)
Irre

2013-11-12 @ 21:28:39
URL: http://eblackberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0