Plugga

Godkväll...
Sitter här och pluggar utvecklings teorier från 1800 talet...Jätte tråkigt jag håller på att somna :(
Jag har prov på fredag så jag måste lära mig detta. Dock kommer vi får skriva små fusk lappar som vi får ha på provet. Det är fett konstigt, vi får skirva vad vi vill på ett halft A4 som vi vill ha som stöd. För mig är det bra eftersom jag inte orkar plugga så mycket, då skriver jag bara ner det jag har svårt med. Det är ju ganska smart sätt egenligen det här med fusklappar för då pluggar man ju samtidigt som man skriver lapparna, för man måste ju läsa i boken. Så man vet vad man kan och inte kan :D. Dock ska jag inte skriva min fusklapp förens imorgon idag ska jag bara läsa massa :3
Fast jag ska göra ett uppehåll klockan 6 för då ska jag åka och träna på friskis :D
CIRKELFYS :)
Ni får ha de bra så länge
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0