I can see the city lights from where I stand.

Hej.
Igår sov jag hos adam men jag åkte hem idag för jag ska på fest hos Konrad.
Han har nyss fyllt år så han har bjudit alla sina närmaste vänner, jag blev jätte glad när han bjöd mig.
För jag och Konrad träffas inte så ofta men är ändå ganska tighta.
Jag är as nervös för jag känner bara 2 som ska dit och det är Konrad och en kille som heter Magnus.
 
Jag mår illa just nu för jag åt kolor (typ 1000 st) och sen en morot hahah, och snart kommer mamma hem med kebabrulle åt mig. Hahaha kalla mig fetto men jag älskar mat ;)
 
Nu ska jag fixa mig lite inför festen :) för ser ut som en mysis.
Jag fick det där skalet av Adam haha.
Gollum är så söt ;)
 
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0