Fullspeckad helg

Hej ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen den här helgen :c
Har varit med Adam hela helgen så har varit upptagen...
Men jag har haft en jätte mysig helg.
Vi lagade mat och kollade på film och igår så var vi hos Eliz och hängde med henne och Dogge :D
Vi körde band hero det var as kul för Eliz och Dogge körde trummorna tillsammans på expert och jag och Adam körde gittar tillsammans...Dock var vi sämst så vi körde bara på medium hahaha.
Fast vi hade bra teamwork!
Det är faktist så att både Eliz och Dogge är musikaliska och det är inte jag och Adam  ( om vi ska kunna försvara oss lite) hahahah.
Idag så vaknade jag av att Adam kittlade mig 8 på morgonen...Kanske inte det skönaste sättet att vakna på.
Fast var glad över att vakna i hans famn.
 
Juste jag har hittat en hårsalong här i södertälje som säljer victoria secret perfymer!
Jag blev jätte glad.
Den ligger typ vid macdonalds dock kommer jag inte ihåg vad den hette.
Jag har önskat mig sånna perfymer i födelsedagspresent för jag är pank och måste köpa julklappar   ;)
 
Har köpt till mamma och pappa bara hehe har ett fler tal vänner kvar :c
 
nu ska jag plugg matte i min gamla klasströja
 
 
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0