Engelska

Jag försov mig idag...Missade första lektionen, hehe. Dock var andra ektionen inställd så fick bara frånvaro från en lektion, så jag hade tur.
 
Just nu sitter jag på engelska lektionen och lyssnar på Anna min lärare som babblar om vad vi ska göra på torsdag...Lev i nuet istället haha. Det är inte någon som lyssnar typ.
 
Ikväll ska jag träna kondition med mina päron :D Vi ska gå på ett IW (Indoor walking) pass på friskis. Det är typ det roligaste sättet att träna kondition på, jag hatar att gå ut och springa det är så sjukt tråkigt. IW är jätte kul jag rekomenderar det verkligen. Man står på en krosstrainer och "arbetar" i ca 50 minuter med en grupp andra människor till skön musik :D
 
nu ska jag göra min engelska uppgift
 Kram
Irre

P:s
Sara är bäst haha (min kära klasskompis).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0