your love is ultraviolet

Hej kollade nyss på den här filmen :)
Det är lite barslig men så sjut bra :o
Varje gång jag ser den små skrattar jag, i slutet vill jag bara ha en kille för paret är så sjukt söta :')
 
Idag var jag på friskis och var på ett pass som jag brukar gå på, på söndagar...
Jag sög...
Hade mina nya tränning skor och fick kramp efter 30 min
och jag körde på ändå för jag ville inte framstå som klen och lat.
Men ca 10 min senare kunde jag verkligen inte fortsätta för det gjorde så sjukt ont.
Jag kännde mig så värdelös... haha och när mamma frågade hur de gick på passet började jag grina...
STRONG WOMEN...ain't here.
 
Nej men det är aldrig kul att känna sig sämst :I
 
Men ska läsa lte om sveriges språkhistoria nu har som sagt prov i morgon :P
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0