såsjävel!!!!

Tjenixen :)
Idag har jag skrivit tre sidor till på min uppsats :D
Fett stolt ska försöka bli klar imorgon jag kan finslipa den på torsdagen :)
Sen måste jag lämna in den :)
Åker ju till göteborg på fredag weehoo :D
Jag hoppas verkligen att det inte kommer regna för då kommer det vara jätte tråkigt :o
Håller tummarna :)
 
Jag brände hela vänstra handleden idag (y)
Jag stod och lagade köttgryta, den hade kokat ett tag så den var klar...
Jag började lägga upp lite på min tallrik
sen tänkte jag på annat och råkade hälla rakt på min arm...
Jag blev så chockad att jag skrek till och sen
stod jag bara där och kunde inte röra mig så jag började gråta...
Då kom min kära borde Johan (räddaren i nöden)...:)
Han såg att jag hade kokande sås på armen och
rycke tag i mig och drog mig till handfatet och började skölja handleden men iskallt vatten :)
Jag tror att han fick lite panik haha för han ringde till mamma haha han är så sjukt söt :')
 
Som tur är så gick det inte hål på huden och jag mår bra nu :)
Det är bara lite rött :)
 
men ska sova nu
Godnatt ♥
Här får ni en bild från klassresan när vi hade varit på den fina resturangen och alla hade klätt upp sig :)
 
Jag är tjejen med den långa svarta klänningen som Evelina kramar :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0