One Direction Konsert

Hej :)
Igår var jag på 1D konsert och det var helt jälva underbart.
Fast det tog typ 3 timmar att komma hem efter för det var ju
30 000 som skulle ute ur arenan, sen var typ alla tågen fulla.
Men det gjorde inget för jag hade 6 5 av det bästa tjejerna med mig och då blir det aldrig tråkigt ♥
My, Ida, Nathalie, Florence och Linnea älskar er ♥
Det var när jag kom hem jag började förstå vad som hade hänt under kvällen ♥
 
Idag har jag plugga as lite borde pluggat mer men valde att dra till gymmet istället  :I
Och snart ska jag på dans :c
Aa men det är ju endag i morgon också :)
 
Kram
Irre

Kommentarer
Postat av: Ida

älskar dig med finis Irre <3

2013-06-03 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0