It's not a homless life for me!

Hej :)
Kollade på mama (en skräckis) med pappa idag eftersom mamma jobbar natt :)
Vi kollar alltid på skräckis när hon jobbar natt :)
Den var ganska läskig jag hoppade till ett fler tal gånger... haha.
Fast den var inte så läskig att jag blir rädd nu ... längesen jag såg en sådan film
(som gjorde mig rädd i fler dagar) :o
Jag tycker att slutet var jätte sorgligt dock... :C
 
Idag fyller min kära syster Elin 24 år :D
Grattis till henne :D
I morgon ska vi åka till henne och fira henne :D
Hoppas hon inte bjuder på tårta :I
 
Har börjat mitt hälsosamma liv nu ju kommer bli svårt att stå imot xD
Har inte ätit något onyttigt på en vecka nu och har gått ner 1,3 kilo :)
Stolt över mmig själv vill gå ner 14 kilo men det får vi ser om jag klara :)
14 kilo är mycket men dett skulle verkligen behövas :C
 
                   Vill bara säga att Ed Sheeran spelar med Taylor Swift idag inför 50.000 åskådare :D
 
Den är awsome (har inget med det innan att göra haah)
 
 
Bild från cypern gjorde en sånd fiskspa grej och det kittlades as mycket... fast det var liksom skönt också o.O
I början känndes det skit äckligt :I
 
Kram
Irre
Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0