I wish nothing but the best for you.

Sometimes it last in love but sometimes it hurts insteed...
Det stämmer verkligen...Det som Adele sjunger :I
 
Idag hade vi uppvisningen och det var as kul men gjorde bort mig på andra uppvisningen glömde ta av min keps.
Så jag hade den på mig när alla andra dog av sig den och det var pinit :c
BUT life goes on C:
 
Önskar att jag kunde lägga upp bilderna på från moblen men jag vet inte hur man gör... I'm sorry
 
Just nu snurrar massa tankar i huvudet och jag hatar när jag blir så...
För jag blir så jävla elak för jag vet om någon frågar hur det är kommer jag bryta ihop som ett litet barn.
Jag vill inte det, för jag vet inte direkt hur jag ska säga om de vill veta vad som är fel :I
 
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0