HATAR SL!

Den här dagen har varit helt okej men ändå sugit...
Den börja bra jag åkte med Linnea till skolan och fram tills sista lektionen gick allt bra...
Då fick jag huvudverk och blev jätte trött... :/
Jag följde med Linnea hem efter skolan för jag skulle på möte senare på fritisgården där jag jobbar :P
Jag somnade på hennes säng, haha.
När jag vaknade så hade jag sovit i 40 minuter hahaha, fast det var as skönt :P
Sen gick jag på det där mötet, träffade eliz en snabbis och allt gick bra :)
DAGEN BLEV SKIT EFTER DETTA!!!!
Jag satte mig på tåget för att åka hem, sen stannade tåget mellan
södertälje syd och hamn och stod där i ca 30 minuter för det hade blivit singnal fel...
Jag hade bara ätit ett apple hos linnea så jag var as hungrig och hade ont i huvudet :/
När jag kom hem hade jag tänkt skriva på min uppsatts men hade varken ork eller lust kvar...
Så det blev inte av :I
Lyssnade på den här låten för att lungana ner mig haha
 
 
Nu ska jag sova för att ha energi tills i morgon
godnatt
 
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0