För mycket stress i skolan

Hej det blev inget inlägg igår förlåt för det :I
Men nu blir det :D
 
Idag var jag och vaccinerade mig mot fästingbett :)
Så måste fylle på den om 5 år :)
 
Som säkert alla 97:or vet så är det nationella i matte imorgon ):
Önskar er alla lycka till för jag vet att man kan behöva det :c

Jag var också på bibloteket idag och lånade böcker till min uppsats :)
Jag ska göra en jämnförelse mellan Afganistan och Sverige Ooch den uppsatsen kommer bedömmas i
  • Svenska
  • Samhällskunskap
  • Historia
  • Religion
  • Geografi
Den ska va inne den 31 maj och jag har inte ens börjat och jag känner mig sjukt stressad :C
 
Men iallafall här får ni lite bilder på några av min kära syskonbarn och min kära syster från igår :)

På den här bilden är de ala 4 :ra :)
Anton Sitter mitt emot sin bror Elias och bredvid Elias sitter My och brevid My sitter hennes lillasyster Vanja :)
Vi firade Anton och Elin samtidigt för anton fyller den åttonde och elin den fjärde maj :)
 
Nu ska jag plugga lite engelska har redovisning näst nästa måndag :)
Kram
Irre
 
p.s
På onsdag smäller det...
ONE DIRECTION KONSERT!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0