Du är så yeah yeah wow wow

Hejsan:)
Lyssna på Jimmy Jansson och det gör mig så sjukt glad vet inte varför hahaha :)
 
Idag efter skolan så stannade jag lite och paratade med Yerko om uppsatsen :)
HAn visade mig hur jag skulle göra i samhällskunskapen och det känndes bra för han gav mig berömm :)
Får nästan aldrig berömm i skolan...Därför så blev jag så sjukt glad :)
Jag fick berömm för att jag drog ett bra exempel på ett problem i Afganistan :')
Kännde hur livsglädjen kom tillbaka och nu vill jag bara skriva på min uppsasts så fingrarna glöder :')
Fast jag kan inte vet inte vad jag ska skriva :c
men om jag visste skulle de gå av bara farten :)
 
men ska dra nu
kram
Irre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0