Danmark!

Hej :)
Kom nyss hem från Danmark :)
Det har varit en awesome resa :D
Klassen har blivit så mycket tightare ♥
Det kan förstås vara både bra och dåligt, dåligt eftersom vi snart går ut...
Den tanken får mig att gråtapå en gång typ...
ÄLSKAR MIN KLASS!!
Den är verkligen helt underbar och ingen klass kommer kunna bli lika grym som den jag går i nu ♥
Men iallafall :)
Resan hade ingen bra början... Vi var tvungra att gå till vårat hotel och det spö regnade.
Men trots det dåliga vädret var humöret på topp på kvällen :)
Vi körde massa lekar och åt pizza tillsammans :)
Här är några bilder :)
 
Aa jag har hur många bilder som helst men ni vill nog inte alla haha :)
 
Ja vi var på tiivoli också det var as kul :)
Tog inte med kameran dit dock :/
Sen hade vi ne fin middag där de flesta klädder upp sig  lite finare :)
Tog inte med kameran då heller x'D
men ni kan få lite bilder från tågrresan dit :)

 
Kan inte förklara hur mycket jag kommer sakna min klass...
Jag känner inte alla , men vår gemenskap är så underbar :')
 
ska kolla film nu
Kram
Irre
 

Kommentarer
Postat av: Klasskompis

Vilka snygga bilder!
Hoppas att du hade det lika bra som mig på klassresan!
Love uuu xx

Svar: hade det bättre än du haha love u 2 ♥
Erica/Irre

2013-05-27 @ 13:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0