All my life

Hejsan :)
Åt nyss en macka middag och en apelsin och ett äpple var så sjukt hungrig haha
Tror det var för jag tränade as hårt igår :)
Hade as mycket träningsverk i axlarna och bröstmusklerna och framförallt baken, woho! :D
 
Idag kom jag igång med min uppsats efter skolan
hann bara skriva en sida, men jag har iallafall börjat på riktigt nu :)
Det känns skönt, ska skriva efter skolan imorgon också :)
Jobbade med Eliz idag också det var nice även om jag mest
snackade med pekka om musikalen som min klass sätter upp :)
Vi ska spela upp den på futurum den fjärde Juli och det är jag som ansvarar
över lokal fixande och sådant :)
 
Juste när jag och Eliz skulle åka med hennes moppe till fritidsgården höll vi på att åka in i en bil :O
Men Eliz hade skills och svängde förbi :)
Jag blev så sjukt rädd trodde verkligen att det var slutet :C
 
Här får ni lite bilder på ed när han var runt 15-18 år ;)
Men ska dra nu
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0