Vart tog tiden vägen?

Hej just nu kollar jag på mina vänners bloggar och kollar inlägg från 2010.
Vissa är typ välidigt deprimerande men andra är as roliga och jag saknar de roliga tiderna.
Läste ett inglägg som Eliz hade skrivit om när vi hade varit på kola-sjön och Johan och Robin (mina bröder) de var  bara 18 och 17 år gammla... helt galet
Johan fyllde 20 för några dagar sen och Robin fyller 22 i november...tiden går så fort.
 
Sen hittade jag den här låten på en annan blogg och jag typ dog för jag älskade den i 6:an
 
 
Haha tänk att jag ska börja gymnasiet i höst kan inte fatta...och om circa 2 år är jag 18 år.
Vill bara spola tillbaka tiden till sommaren 2010 den var awesome.
 
Kram
Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0