Magsjuk?!

Hej ni :)
min fader är magsjuk D:
Jag hatar att vara det, och jag tror jag är smittad för jag mår jätte illa och har ont i huvudet. :I
Och jag har inte tid med att vara sjuk för jag har tal i engelskan imorgon, samt en redovisning i historia.
Magsjuka är den värsta sjukan att vara sjuk i som man inte dör av , tycker jag iallafall. O:
 
Juste jag kollade på en film idag som heter
The impossible
 
Den handlar om tsunamin som var i tailand 2004 den som var typ den kraftigaste i vår historia.
Den var jätte bra jag kände att jag kommer vara mer rädd om det jag har nu (familj och vänner) för det finns människor som inte har någonting kvar efter den där tsunamin.
Grät mig igenom hela filmen dock...
Men Rekomenderar den verkligen :)
Den kom ut på bio igår:)
 
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0