Haha hej igen :)

Jag ät tillbaka på halvtid ;)
Nej men jag hade inget att göra så jag gick in på min egen blogg och kollade på inläggen jag har gjort ... 
Haha jag garvade en hel del faktisk...
Nej men man har ju kanske mognat lite på senare år om vi säger så xD
 
Men iallafall tänker jag fortsätta med den där listan jag höll på med förut :) som ni ser la jag upp 7:an idag :)
Bilden är gammal men fin (den på eliz i förra inlägget).
 
Ja ni ... det har faktiskit inte hänt så mycket på dom månaderna jag inte har bloggat på.
Typ bara att jag har gjort mina första nationella prov möblerat om i mitt rum.
Fått veta vart min klass ska åka på klassresa, Köpenhamn blir det woop woop :)
 
Jag älskar fortfarande Ed sheran as mycket min crush på One directinon har dock sjunkig ganska mycket.
Lyssnar på deras låtar och så men har liksom inga posters eller något känner att den tiden är lite över liksom.
Fast jag tycker fortfarande att dom är bra och ser as bra ut :)
 
Här får ni att lyssna på det är en favvo just nu :)
 
 
 
 
Kram Irre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0