Baby Maybe I can get you in my right?

Hej :)
Dagen har varit bra, fick bara ett ånges anfall idag brukar inte få det :O
Det kom när jag råkade passa till Eddie (en tvilling i min klass) När vi spelade is bandy på idrotten.
När jag skulle passat Jimmy (andra tvllingen).
För jag trodde Eddie var Jimmy :I
Sen ropade Jimmy " det där var ju Eddie" sen garavade han...
Och jag höll på att skämmas ihjäl, hur kunde jag ens ta fel? O:
 
Jag saknar min bror så jävla mycket Johan hela tiden och det börjar gå mig på nerverna.
För jag blir lesen när jag tänker på att jag måste vänta ända tills sommalovet innan jag får träffa honom igen :(
Hatar att han valde att plugga uppe i norrland.
 
Men iallafall...
Efter skolan gick jag till Eliz för vi hade bestämt att vi skulle vara :)
Vi gjorde inte så mycket...Jag kolllade på när hon städe typ men det var nice ändå :D
Sen tog vi oss i kragen och begav oss till umo (ungdomsmotgningen).
Där vi skaffade oss nyttig information  x'D
Sen började dansen och det var nice jag gick dock lite
tidigare eftersom jag ville komma med det tidigare tåget :)
 
Bjuder på en av min favvos bilder på mig och min finaste bror Johan ♥
 
Kram
Erica
 
p:s
Tänker börja skriva Erica eftersom det är bara typ Eliz och Konrad som kallar mig Irre längre :I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0