You'll be with me wherever I go ♥

Glömde kameran så tog inga bilder under muskilanen...FAIL :I
 
Jag grät i skolan idag för att min idrottlärare vill inte ge mig ett C
eftersom jag glömde att hänvisa till källor på min mini uppsats jag gjorde.
Jag försökte övertala honom att förhöra mig så att han kunde se att jag verkligen kan...
Han sa att han inte hade tid :c

Men iallafall jag grät och alla i klassen brydde sig om mig, eller nästan alla iallafall ♥
Detta fick mig att få mer ångest över att våran tid tillsammans snart är över :/
Inte nog med detta så hade vi musik idag och vi övade på låten vi ska sjunga på skolavslutningen...
Den är så sjukt fin och den stämmer in på våran klass, dock är det en hannah montana låt , haha.
Här är den ♥
 
 
Nästa onsdag är det över kan verkligen inte fatta det :c ♥
 
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0