Vi börjar snart första ring och jag fattar ingenting!!!

Jag lämnade in min sista uppgift jag någonsin kommer göra i grundskolan...
Det känns hämskt. tänk att det snart är slut...
Jag är snart ett gymnasie barn och  kommer vara yngst på min nya skola...
JAG ÄR INTE REDO!!!
 Har verkligen panik och vet inte vad jag ska göra :(
Fast det ska bli skönt att läna mn gammla skola också för vi har ingen idrottshall t.ex.
Kommer sakna min klass mycket, den är verkligen bäst det går inte att bli bättre än den...
Det är något som är säkert ♥
 
Imorgon har vi musikalen och vi ska visa den för hela skolan O.O och sen för nära och kära ♥
Jag är inte nervös alls, bara för den delen när jag ska sjunga haha... fast har ju
Natha och My vid min sida så det går nog bra ♥

Ska ta med mig kameran och fota för det är minnen som jag vil ha med mig livet ut...♥
 
Blev klar med min klänning i syslöjden idag också så ska ha på mig den i morgon i första scene på musikalen :D
Kommer ni och kollar så får ni se den :)
Det kostar 50 kr och börjar 18:30 på futurum i Järna :)
 
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0