Shhhhhhhhhhhire!

Hej !
Jag ser ut som en tomat i facet idag igen,
eftersom att jag har varit ute på sjön hela dagen med Konrad och då brände jag mig ännu mer :(
Men det var det värt för jag hade as kul!
Ni kanske undrar varför vi var på sjön?
Jo jag ska jobba på den båten vi åkteut med , i sommar som sommarjobb :)
Konrad frågade om jag ville hänga med och se hur det var och det ville jag :)
Dock brände jag mig på avgasröret på båten så har värsta märket nu på armen ;c
 
Min största faråga är att bränna mig :I
Jag tycker det är jätte läskigt och börjar nästan alltid gråta.
 
Men iallafall just nu lyssna jag på 3 av mina favorit theme songs och det är dessa :D
 
 
 
 
Pirates of  the Carabian
Lord of the ring
Tarnsformers
 
Dessa tre får mig att rysa varje gång eftersom att de är så sjukt bra filmer!!! :')
 
nu ska jag dock sova ska åka til ltrosa marknad i morgon :D
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0