Everything has change

Hej :)
Dagen har varit bra eftersom jag har varit med Mikael Linnea och Konrad
samt varit på bio med min fina syster Malin ♥.
 
Konrad och vi var nere vi maren isödertälje och solade typ hela dan
sedan drog jag till stockholm och gick på bio med min kära syster ♥
Vi så The Great Gatsby... Den var jätte bra ♥
 Leonardo Dicaprio är så sjukt snygg i den här filmen ♥.♥
 
När vi hade sett klart filmen så såg jag mig själv i en fönsterruta och
såg att jag hade bränt mig i ansiktet och på axlarna...
Så jag ser ut som en kokt kräfta just nu..SÅ INTE VACKERT + det gör ont :c
 
Dock deppar jag inte eftersom att Ed Sheeran och Taylor Swift har släpp
sin musikvideo till låten de har gjort tillsammans och slutet var så sjukt underbbart ♥
Det ända jag kunde tänka på var att gingerbaret var mitt och Eds :')
 
 
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0