Dollyette

Hejsan :)
 
Idag var det första dagen på sommarjobbet och det var helt okej :)
Jag fick lära mig att fixa förtampen (repet där fram) och det var typ allt haha.
Imorgon ska jag göra det igen , fixa tampen :)
 
På båten så brukar man typ bara vara social med de som åker med båten
vilket i dagens fall var pesionärer :)
Sen städade vi lite nere i köket och fyllde på vattentanken :)
Så dagen har flytit på :)
här är bilder :)
 
 
Ja så det har varit en bra dag och den kommer bli bättre
eftersom att nu ska jag träna så det kan bara bli bättre :)
 
Dock fick jag skoskav av mina nya skor så jag fick gå hem från Dolly barfota :(
 
haha men nu har jag skavsårplåster så inget kan hindra mig! :D
Kram
Irre
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0