Cirkelfys

Jag är verkligen ledsen över att jag inte har skrivit men har glömt bort bloggen haha.
 
Igår var jag hos Nathalie och vi badade i hennes pool.
Linnea My och Florence var också där :)
Vi hade jätte trevligt , åt vattenmelon, badade, snackade massa strunt :D
 
Idag har jag köpt en ny klänning ett par skor och en bikini som är rosa :D
Jag kände att jag behövde en till bikini eftersom jag bara har en .

Om circa en timme ska jag börja bege mig mot friskis och svettis och köra cirekelfys.
Det kommer blir roligare än vanligt eftersom att en tjej från min förra klass
(har ju gått ut nian så har för tillfället ingen klass)
frågade mig om jag ville träna med henne :)
Det är ju alltid roligare att träna med någon än själv :)
 
aa men ni får ha det så bra :)
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0