Rumour has it.

God kväll :)
Har inte uppdaterat på några dagar eftersom att jag har haft fullt upp ♥
Jag har varit med vänner och familjen... Bland annat har jag varit på skarasommarland med Eliz och hennes syster samt pappa :) Jag har varit med Linnea också vi var igår faktist och vi hade as kul:D Vi gick upp vid 3 för att se när solen gick upp dock failade vi vi orkade inte vänta på solen så vi gick hem och sov igen haha xD sen har jag tränat + legat  på stranden med mamma och pappa. Jag får inte glömma och säga att jag har hälsat min syster Elin också ;) Jag har haft fullt upp :) ♥
Det kommer jag ha hela veckan :) Imorgon fyller min syster Malin år så vi ska åka till henne och fira henne men innan det ska vi vara lite med My (hennes dotter) ensama :D Sen på torsdag ska jag vara Med Eliz sen på kvällen ska jag kolla på Robin Stjernberg för han kommer till södertälje 8D Har sett fram imot det jätte länge, att han ska komma :D Fredag kommer jag inte ihåg vad jag ska göra men på lördag ska jag kolla om min Farmor har lust att ses en liten stund :)
och nu ska jag kollla på Johan Falk med mamma och pappa :D
This crazy dude says Goodnight and
Kram
Irre ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0