RIP

Hej är påväg hem från järna , har varit med Sara och Åsa:)Det var mysigt vi gick till vår gammla skola , Tavesta. Vi snackade om mycket och jag å sara klättrade upp i ett träd som vi brukade klättra i.

När vi klättrade upp insåg jag hur smidig man var när man var liten, haha. JAG fick valkar i händerna och det sved lite efter klättrandet och det fick mig att tänka på tiden som liten, skulle verkligen vilja va liten igen ...

Juste! Cory är död han tog en överdos av knark sägs det... CORY var han som spelade Finn i Glee... Började gråta när pappa berättade ... Ska kolla glee när jag kommer hem :'(

Cory ärlskar dig du kommr alltid va i mitt hjärta <3 R.I.P
kram
irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0