I'M BACK AGAIN

Hejsan :)
Idag har jag firat min syster malin som fyllde 23 :D Dock var jag på stranden innan eftersom  det var så sjukt varmt, runt 27 grader... Jag fick fett med färg ;) När vi åkte till Malin förväntade vi oss att bli bjudna på middag, men hon hade glömt bort så vi gick och åt pizza istället, haha. Det gick ju lika bra det :) Senare idag skrev Karin (klasskompis) att hon var hemma igen vilket betyder att jag har en träningskompis ! Vi bestämmde att vi skulle köra box på lördag :) När hon skrev fick jag lust att börja äta hälsosamt igen och träna mer vilket jag ska gör från och med nu :) TAGGA! Imorgon ska jag vara med Eliz och Emanuel hoppas det bli nice :D
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0