I'll be your women ♥

Hejsan :)
Har blivit dissad av 2 kompisar idag...
Eliz och Linnea :/
Eliz dissade ,ig för hon skulle fixa sitt rum :(
Linnea dissade för hon hade glömt att hon skulle åka iväg så det var inte så farligt :)
Det är så jobbigt när man äntligen är fri från både jobb och träning då kan ingen vara med en...
så jag får chilla galet hemma idag med min bror Robin syster Hanna och min fader...
Vi ska kolla skräckfilm , Evil Dead :)
Efter som att mamma jobbar natt ;)
Som tur är så ska Robin sova i mitt rum och då behöver jag inte oroa mig över spöken
och såna läskiga saker efter filmen , haha
 
Idag på jobbet fick jag i uppdrag att olja in religen på båten :)
Det var kul,
för jag hade på mig min pappas målarbyxor och kände mig som en riktig målare haha :D
så idag var mina bästa vänner dessa ;)
 
 Nu ska jag lyssna på musik och chilla vidare ;)
Kram
Irre
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0