Snart nyår!

Hej :D
Varit ett tag sen...men tänkte berätta vad jag har fått i julklapp och fördelsedagspresent :D
 
Detta är presenter jag fått av min bror min syster, Eliz, Adam  och mina päron :D
Mycket nöjd, orkar inte lägga upp bilder på allt.
 
Idag var Johan Hanna Malin och Elin här och hälsade på. My och Vanja var också här. Vilket var as nice för Johan och Hanna bor ju så långt bort och det var kul att se dem båda samtidigt igen. Sen har jag inte träffat My och Vanja på 100 år heller känns det som, så det var as nice :d
 
Hanna gjorde en jätte fin fläta på mig :D 
Vad tycker ni?
Dagen har varit bra :d
 
Dock dog Eliz fågel Pärlan idag så tycker vi ängnar en tyst minut åt henne <3
R.I.P
 
Kram
Irre
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0