Marijuana

Hej sitter i skolan och lyssnar på när min läare snackar om marijuana...
Jag orkar inte lyssna för jag vet redan vad som är farligt med det.
 
Idag ska jag träna...har absolut ingen lust eftersom jag har jätte ont i halsen.
Fast jag vill inte svika Moa liksom, vi tränar ju måndagar och onsdagar :)
 Tränar jag idag så slipper jag resten av veckan och det är bra 60 minuter av ansträngning sen kan jag åka hem och sova.
 
Jag håller på att somna... sov bara 6 timmar i natt eftersom att mamma och satt åå höll på med datan till typ 00:00.
Kommer somna as tidigt ikväll eftersom jag kommer ha tränat och håller på att bli sjuk sen sovit för lite. Längtar tills jag får sova.
 
jaja men nu ska jag fortsätta lyssna på marijuana snacket.
 
Kram
Irre
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0