Jullov

Snart är det Julafton... Kan knapp förstå att det är på tisdag.
Månaden har gått så fort, så vare inte när man var liten... Då gick tiden alltid extra långsamt i december bara för att man längtade till tomten skulle komma och att man skulle få massa paket.
 
Min jul ser inte alls ut som den gjorde när jag var liten. Då kom hela min familj (med respektive) hem till oss i vårat stora hus... Nu kommer  bra några av mina syskon och inga barn. Inte alls lika kul, inte ens hälften så mycket gemenska som förut. Dock bor vi ju i en liten lägenhet nnu så det är ju förståligt.
 
Men iallafall helgen har varit as bra.
Adam kom i torsdag och vi har gjort massa grejer. Kollat film, Varit med Eliz och Dogge, åkt skridskor i Kungträgården, varit ute och gått, njutit av varandras närvaro. UNDERBART!
 
Eliz och Dogge var här igår för att det var släktkalas typ för att jag har ju fyllt år så jag bjöd in dom. Vi hade as kul vi spelade fifa och åt tårta i stora lass hehe.
 
Jag har som sagt varit i Kungsträgården med Adam också här är lite bilder :D
DET VAR AS NICE !!
 
Men nu ska jag dra och träna med Moa för jag har ätit så sjuk mycket den här helgen...Mår illa av att bara tänka på det.
Kram
Irre
 
P.S
SJUKT NICE MED JULLOV!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0