Feeling sick.

Hejsan...
Jag mår illa...Har varit hemma hela dagen helt ensam för mamma och pappa är och hjälper Elin (syster) att flytta. Sen så kunde ingen av dem jag frågade vara :(  Jag mår illa för att jag har typ små ätit hela dagen, jag gör det när jag har tråkigt. INTE BRA!  Jag har bakat en cheescake också idag, första gången i mitt liv.
Den blev lite sne, men det blev jag med så det gör inget haha ;) Smakade en bit och den blev riktigt ÄCKLIG!
Nej skoja bara de är den godaste cheescaken jag någonsin ätit.  Dock har jag bara ätit det en gång tidigare.
 
Jag har börjat gymnasiet , tullinge gymnasium. Det känns bra, dock är klassen stel fortfarande fast det har börja släppa lite och det är bra. Jag var lite orolig i början att jag hade valt helt fel... Men jag tror det kan bli 3 toppen år!
 
Nu ska jag chilla galet
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0