OS dagen

Hej c:
Idag har de varit en mycket jobbig dag, för att de har varit OS-dagen.
Då går man runt i sin fadder grupp som består av 2 förskoleklasser 1 etta 1 tvåa 1 tre 1 fyra 1 femma 1 sjua 1 åtta och 1 nia.... de är iaf vad min grubb består av....
OCH KILL SMÅBARNEN SLOG VARADRA HELA TIDEN OCH SKREK.... jag fick damp ":)"
Sen börja den mista tjejen gråta för jag råkade glömma henne vi ena stationen...och efter som jag är älst måste jag ta hand om alla se tilla att dom är med och sånt.... inget jag är värst bra på måste jag erkänna...
Aa och nu har jag pluggat lite engelska och spanska och förberätt mig för bilden i morgon... mamma skulle hjälpa mig med svenska men de gjorde hon inte för hon är sur på mig... men vet inte vrf....
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0