blogggar i väntan på bussen

Hej jag har fåt ett klagomål på att jag är tråkig bloggare ....
Vilket jag håller mycket med om... Så dett ska de bli ändrng på ... hoppas jag ...
Jag Idag ska jag hänga lite med bästa konrad :D Och de är de ända jag har planerat idag :)
Har ni några tips om hur jag kan bli en bättre bloggare s¨älla ge mig tips!
Jaa cet ni inat sällde jag klockan på halv 2 på natten för jag skulle gå upp och fixa en film som jag hade laddat ner åt pappa :) Jag gjorde de för att inte slösa på intrnet ...vi har bara till gång till ett max antal timmar internet pär månad...de suger. Men nu ska jag gå til bussen och åka hem från skolan.
Kram
Irre 

Kommentarer
Postat av: Elizzzofc!<3

vare jag som klaga? D:*

du kan börja lägga upp bilder på bloggen om dagen ! :D

Svar: Haha ja de vare men jag höll med dig ;)
Erica/Irre

2012-10-04 @ 21:18:59
URL: http://Elizzzofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0