Grym dag!

Go kväll :)
Dagen har varit awesome :)
Först i skolan gjorde jag klart svenskan som skulle var aklar nästa vecka och gjorde klart fakta delen i so :D
Sen efter lunch cyklade hela klassen vill vällingen det ligger i hummelmora och badade :D
Sen cyklade vi hem igen :)
Jag badade de var fett kallt men sen blev det skönt :)

Sen åkte jag hem då var Elin(syster) och hennes nya kille hos oss så vi käka middag :)
För att fira att vi har sålt vårat hus :)
Sen efet de drog jam med mina päron till södertälje för dom skulle skrva på papper och sån till dom som köpte huset :)
Så då fick jag och Malin(syster) vänta utanför i 1 timme :)
Sen körade vi malin till östertälje :)

SEN KOMMER DET BÄSTA MED HELA DAGEN o:
Vi åkte och kollade på en lägenhet i södertälje och det verkar som vi ska flytta in där den 1 augusti :P
Vi står först i kön på den så om vill vill ha den får vi den :D

Aaa och nu ska jag sova
p.s
har bränt mig i solen D:
Kram
Godnatt
Irre C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0