Even the best fall down sometimes

Hej jag är tillbaka ...
Men bara en dag för ikväll åker jag med 8 tåget till södertälje syd sen bär det av upp mot fjällen med natt tåg  :)
Det kommer bli kul men saknar mor och far mycket...
Jag har typ bara sett dom 6 dar på hela sommarlovet...
För jag har fullt upp och dom med :I
Dom håller ju på att fixa i lägenheten och jag har sommarjobbat och varit hos min moster i norrland och varit i grekland....
Så jag har inte haft tid kan man säga D:
A men nästa vecka ska jag sommarjobba sen är slut på grejer att göra å det är faktiskt skönt :')

Jag kommer inte kunna lägga upp bilder på typ 2-3 veckor
för vi ska lämna in datan den här veckan så den bli fixad :)
Hmm och jag kommer inte att blogga på den tiden heller tror jag iaf inte så mycket gör så mkt jag jag
okej ?
sounds like a deal :D

Ja på ons är jag södertäljebo jag kan ju inte direkt säga att det känns underbart...
För typ inten av mina vänner verkar bry sig D:
Det är bara jag som bryr mig D:

Ja men ni får hare bra
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0