Tell me i'm a screwd up mess

Hej c:
Förklåt att jag updaterar då¨ligt men jag tänker inte på att blogga liksom o:
Men iaf idag var jag och pappa ute och sprang på första gången på typ en hel månad xD
De va as jobbigt ....
Men man känner sig så sjukt duktig efteråt :D
Jaaaoch jag sov till kvart över ett idag :)
första gången på hela sommarlovet jag har sovit ut de var idag :D
De vAr riktig skönt ska ni veta :DDDDD
Jag har lånat up all night tour med one direction av Emeli Eliz lillasyrra och jag har kollat på den typ 100 gånger....
Men ska lämna tbx den i morgon -tår- 
Men imorgon ska jag få en ny telefon! :D
Eller jag fick den i lördags av min systers kille :D
Men den kommer funger normalt i morgon :D
hare bra

Kram
Irre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0