Orättvisa

Hejhej
Idag har jag sommarjobbat och ärligt talat så måste jag säga att det är lite orättvis behandling där o:
För att kolla såhär var de ...
Jag började plocka ut godiset med Emil medans Pea plockade ut stolarna....
Då bad mig en tjej s jobbar där mig att hjälpa Pea med stolarna så då gjorde jag det....
Men då behövde inte pea göra något mer så jag fick fixa stolarna helt själv... Men sen när jag bara skulle ta ut 4:ra stolar till så hjälpte Emil mig.... Tkr inte ni det är orättvist? o:
Jag tycker det iallafall....
Hmm jaaa och imorgon är det sista dan det ska bli så jädrans skönt ska ni veta,  jag tänker aldrig jobba där igen !
Jagck fick iaf 3440 kr tror jag för dom 9 dagarna jag jobbade ^^
aa men ni får ha det så bra jag ska sova nu eller kolla på film jag vet inte riktigt :)
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0