min älskade data <3

Hej min data är fixad bnu så nu kommer de fler inlägg :D
Idag har jag varit på Ikea och jag fick typ köpa vad jjag ville till mitt rum för 1000kr :D
Men köpte typ bara 4 grejer för visste inte vad jag skulle köpa....
Jag köpte n klocka 2 ramar och en lampa :D
I ramarna ska jag ha bilder kan lägga upp hur det kommer se ut när jag ärklar med dom :D
Hm sen åkte jag in till Järmna och hängde lite med Linnea :)
Det va nice :P
Och i morgon ska jag sova till i övermorgon.... jag är sjukt trött ska ni veta .... bara för jag inte har sovit ordentlig på två dagar D:
Men nä i morgon ska jag på bio faktiskt ^^
Med min far :) Vi ska se den nya spiderman! YEAH! :D
Men hare bra
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0