Men snälla jag är tbx nu ...XD

Jag måste erkänna att jag inte är vidare bra på att uppdatera bloggen...
Förlåt för det :)
Men nu är jag tbx :D
För mamma har köpt en mini laptop som jag kan låna medans min data är på lagning eller vad man ska säga :D
Hmm jaa jag har ju flytta till södertäljew som ni kanske vet :P
Och i går träffa jag massa roliga människor så det känns inte så ensamt som det gjorde i förrigår ...
Jag trodde jag skulle dö jag hade så jäkla tråkigt D:
aa men i morgon så är det min sista vecka att sommar jobba det är fett skönt ävenom jag bara hade 2 veckor att jobba xD
Hmm jaa och i veckan var jag ju och fjällvandrade :D
Det var nice men lite jobbigt också för det vart kallt som 17 :I
Men som tur hade jag ju Ida med mig :D
Jao och jag har börjat lyssna på Ed sheeran har är grym! :D
lyssna själva :D



   Jao tänkte ta en bil med komeran på den här datan så ni får se mitt face xD


hare
bra
Kram
Irre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0