Let me love you

Hej dagen var ganska tåkigt ... skulle varit med  konrad men han hörde aldrig av sig....(som vanligt)
Aaa men efter som han glömde bort mig idag...så ska vi va i morgon och jag måste gå ut tidigt d:
Vi ska käka lunch hos han ^^
Aa men kvällen har varit ganska underbar faktiskt.... va på stranden och då kom de fram en 3 åring till oss han hade down syndrom :')
Han var as söt han kom till mig och började leka med mitt hår xD
Och då liksom busade jag med honnom sen bah krama han mig SÅ SÖT! <33333
Aaa sen så har de hänt en annan grej som  gjorde mig as glad men de tänker ja ginte skriva här ;) om ni vill veta får ni fråga mig personligen hehehehehe! XD
Kram
Irre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0